luni, 9 noiembrie 2009

Last 17 year old

1. Mi se zice cel putin o data pe zi ca-s ciudata.
2. Eu nu prea ii ascult pe ceilalti.
3 . Dau sfaturi excelente.
4. Sunt incapabila sa le urmez.
5. Am invatat rusa , pentru ca -mi place de Lenin.
6 . Ma fascineaza Pol Pot.
7. Si Charles Manson.
8. Raspoimaine fac 18 ani.
9. Desenez chiar bine.
10. Weirdly enough, cant si mai bine.
11 . Sunt si voi fi mereu a jerk.
12. Voi muri la 82 de ani , din cauza unei supradoze.
13. Il venerez pe Bob Dylan.
14. Tortul meu de la majorat va fi in forma de Fender.
15.Mai am aproximativ 9 luni de stat in Romania.
16. In viata mea au existat 3 tipi care mi-au modificat existenta radical.
17. Dorinta de ziua mea, aia pt cand suflu in tort.



In curand totul va - face- sens. Sper...

Un comentariu:

Anonim spunea...

nice seventeen:)