duminică, 28 septembrie 2008

Flood.

Acesta este primul meu blog, un blog pe care l-am creat din martie, dar pe care nu am avut curajul/inspiratia/starea de spirit sa postez. Acum e toamna ( genul acela de vreme dark moody and alternative care te invita la introspectie) si desi lumea e deprimata, plictisita si irascibila, desi imi inghata degetele in timp ce tastez, desi cafeaua mea e prea dulce sau ceaiul (Earl Grey, bineinteles) prea rece, abia acum incep sa traiesc. Zilele de vara au fost lenese si monotone, zile de anosta imponderabilitate, cu mici puncte de apogeu abia perceptibile. In aceasta toamna promit sa gasesc tot ce am pierdut, sa scriu tot ce nu am scris si sa continui sa fumez, sa beau( cafea, alcool) si sa aberez cu aceeasi intensitate si placere cu care am facut-o pana acum.Fie ca toamna sa ma inunde cu inspiratie,amintiri si frunze colorate.

Niciun comentariu: