marți, 28 iulie 2009

Reverse of the Shade.

Nu trebuie decat sa te intorci intr-un loc pe care l-ai mai vazut ca sa iti dai seama cat de mult te-ai schimbat. Schimbarea cea din urma m-a lovit in moalele capului ,mi-a patruns ca o doza mult prea puternica in sange si s-a raspandit ca si ciuma din epicentrul miocardic pana in extremitatile corpului. Imi pare rau , domnule Oscar Wilde , dar simturile nu mi-au vindecat spiritul , si nici spiritul nu mi-a vindecat simturile; paradoxal, atat simturile , cat si spiritul meu s-au mutilat reciproc. Se pare ca fiecare idee pune in pericol viata pe care mi-o doresc, iar fiecare hotarare luata o anuleaza.
Incapabila sa ma mai definesc, lupt contra a tot ceea ce iubesc, arunc tot ceea ce la un moment dat a avut un sens . Am vrut sa ma distrug ca sa ma pot cobori la un nivel pe care nu il explorasem, dar acolo totul era un gol neintrerupt , o prapastie ce ma despartea de viata ce mi-as fi dorit-o. Am calcat atea in picioare: senzatii,pasiuni, cuvinte pe care le iubeam, note muzicale si amintiri, totul pentru o viata care nu merita.

Un comentariu:

Simion Alexandru spunea...

shi totusi merita...sa traiesti!