sâmbătă, 8 noiembrie 2008

cum sa iti bagi p**a (pula ) in tot.

Acest titlu ar contrazice tot ce am scris (si probabil voi scrie) pana acum. Daca ar fi adevarat....
De fapt nu poti sa dai dracu pe toata lumea, pentru ca nu ti-ar conveni. Cei care ajung la dracu, vor sti inaintea ta cat de rau e cel mai rau, si vor castiga. Asa ca , in realitate te-ai mascarit singur. Asa sta treaba cu " screw the world'....este un cacat de bumerang al ironicei vieti.
In alta ordine de idei, azi am descoperit cat de mult imi displac oamenii care se iau prea in serios (cu ipocrizia de rigoare, intrucat si eu am fost una din aceste persoane) .Va dati seama ca m-am saturat de cei care se cred cei mai buni. Hint: Nu sunteti cei mai buni. Si daca ( printr-o condamnabila intorsatura a destinului) voi chiar sunteti cei mai buni, nici dracu nu va crede. So, taceti din gura, si veti castiga mult mai mult.
Cititorii mei ( putini , dar fideli, in limitele decentei, nu?) sunt un pic cam sictiriti , asa ca nu mai am nimic extrordinar de spus ( va rog sa ma scuzati pentru inca o dezamagire; si daca nu ma scuzati cu atat mai rau pentru voi;) ).
Traiasca Lenin si Nikita (femeia cu suflet de barbat) -fara numar srl 1 =)))

Niciun comentariu: