miercuri, 5 noiembrie 2008

To friendship.

Pana acum nu am am avut prieteni adevarati. M-am perindat prin zeci de suflete, am trait zeci de experiente ce au creat legaturi puternice. Si totul s-a pravalit la prima briza de dezamagiri, minciuni si falsitate. Cu totii am gresit. Poate eu mai mult decat ceilalti, pentru ca am renuntat la conceptul de prietenie ; poate pentru ca mi-a fost frica sa nu aleg din nou persoanele nepotrivite.
Dar acum, totul s-a schimbat. Prietenia nu mai e ceva optional, ea a devenit o necesitate. Nu mai inseamna doar comunicare, si petrecerea timpului impreuna; pentru ca uneori nu e nevoie de cuvinte sau de contact vizual pentru a stii ca cineva este acolo, mereu oferindu-ti exact lucrul ce iti face bine. Cred ca pur si simplu faptul ca nu am avut parte de asa ceva pana acum, ma face sa pretuiesc si mai mult ceea ce mi se ofera. Pentru prima oara , simt ca pot incredinta intreaga mea existenta in mainile lor; ei sunt publicul meu, criticii mei, dar mai ales, sunt cei ce invata, simt, gandesc ceea ce gandesc si eu.Pentru ca suntem ipostaze ale aceluiasi eu. Cat de usor mi-e sa zambesc, sa decojesc lumea de mister, sa sa fiu orice imi doresc. De data aceasta, nu mai este vorba de sentimente daruite pe jumate, de vise trucate si ironii mascate. Voi da totul, pentru prietenie.

To friendship....to this moment and the rest of our lives...I 'd be nothing without you.

Niciun comentariu: