vineri, 3 octombrie 2008

Morning affair.

.Inca de dimineata m-am trezit cu o nevoie de a scrie pe blog, dar abia acum m-am asezat in fata calculatorului. Revenind , imi plac mult diminetile; beau cafea , fumez o tigare pe acoperis ( stiti bine cum sunt mamele: my house , my rules) si planuiesc intreaga zi( normal ca iese contrar planurilor mele, dar hey that's exactly what I love about my life) . Ziua mea poate degenera fie intr-un triumf al creativitatii, energiei si al creatiei, fie poate deveni un fals inceput, inertie si dezamagire. Cateodata simt ca am foarte putin control constient fata de traiectoria zilelor, saptamanilor,...Azi am hotarat inca de dimineata ca imi va merge excelent si in mare masura asa s-a si intamplat.
Si inca ceva, azi am avut parte de lucruri pe care nu le mai facusem de mult, m-am intalnit prieteni cu care imi era dor sa vorbesc si mai ales nu am fost judecata gresit. ( I'm like the Non judging breakfast club and really expect to see that coming from the others) Multumesc tuturor celor care au transformat o zi de cacat intr-o zi minunata.

Niciun comentariu: