luni, 13 octombrie 2008

A penny for your life.

Cost de oportunitate= (economie) cea mai buna alternativa sacrificata in favoarea alternativei alese
Sa zicem ca nu am o pasiune nebuna pentru economie politica. Sa zicem ca nu sunt un geniu priceput la orice domeniu. Si sa mai zicem ca am de luat decizii cruciale.
Acestea fiind postate , pot spune ca definitia mai sus mentionata caracterizeaza cum nu se poate mai bine insasi nemiloasa, intortocheata, dar minunata existenta ce mi-a fost harazita. Sa va explic cum stau lucrurile. Sunt mandra posesoare a nenumarate vise, dorinte si ambitii. Pe unele dintre ele mi le-am indeplinit cu succes. Cu toate acestea, daca fac un calcul simplu, pot afirma ca am pierdut direct proportional. Cred ca trebuie sa fii un geniu cu adevarat ca sa poti face o alegere cu adevarat buna. Eu nu sunt un geniu. Eu sunt un om. Am ales, am castigat, dar am si pierdut. Am pariat insasi esenta din care sunt facuta, am riscat sa ma pierd cu totul in societate, sa devin o umbra a propriilor mele actiuni. Pe deoparte am invins, datorita unor motive de finete psihologica. Pe de alta parte, planul meu nebunesc, cu potentialul sau urias, avea o mica fisura; de aceea am esuat lamentabil.
Dar nu alegerile trecute sunt subiectul acestui , post, ci acelea ce vor urma. Viitorul se anunta a fi cel putin interesant si abia astept sa vad ce imi rezerva. O moneda pentru viata mea....

Niciun comentariu: