vineri, 10 octombrie 2008

Party people?

Va anunt de pe acum ca exista o posibilitate destul de mare ca acest post sa alunece pe panta penibilului din cauza cantitatii destul de mari de Bellini pe care am baut-o azi, pe de alta parte aceste momente dulci si putin acidulate ( ca sampania , desigur) sunt de-a dreptul delicioase, ca un orgasm intelectual si merita sa aiba un coresponden macar la fel de spumos ( literar, desigur). Sa va spun cat mi-au lipsit serile in oras ? Cat de dor imi era de aceasta dulce ameteala, de parfumuri tari, senzuale, de rococoul asta amagitor? Nu prea cred ca ar avea sens. Seara mea a stat ( si inca sta, as putea zice) sub semnul efervescentei, al vanitatii, si , normal al alcoolului. Dar nu imi pare rau , e my little guilty pleasure . Am petrecut, si vom mai petrece . Am iubit si vom mai iubi. Am trait si vom mai trai. Pentru ca asa e Totul, in jurul caruia gravitam cu totii, cateodata arogant, aproape malitios, alte ori, scandalos de placut.
Champagne, if you are seeking the truth, is better than a lie detector. It encourages a man to be expansive, even reckless, while lie detectors are only a challenge to tell lies successfully

Niciun comentariu: