sâmbătă, 19 septembrie 2009

Non -coeherent times.

Murim . Bem . Ne fumam pielea si ochii si buzele. Ne iubim fara sens. Suntem actorii lalelelor intr-un teatru de provincie . Inhalam prostie si indobitocire. Lamaile si aerul curat ne salveaza de cele mai multe ori. Suntem cam prosti. Nu stim cum sa ne drogam ma ieftin. Cred ca innebunesc. E vorba de precizie. Notez tot ce-mi trece prin cap. Lalele, in pula mea, lalele.Atenuez consecintele. Timpul se dilata. Asta e o chestie desteapta . sau poate ca nu. Mi-a placut petrecerea aia. Bhhhhhaaaaa! Nu , gresesti. Lenin e mai presus de Stalin. Cate voci am in cap. Aurolaci cu cap de peste. Sunt la o seringa distanta de marea mea opera.Chiar o sa postez asta?Miroase a prenandez aici. Sau a limonada San Pellegrino. Nu stiu. Vreau sa pun Light My Fire.Converteste asta in bani. Ce prostie! Oare chiar ma place? Idiosincrazie, baaaaaa!Pupile dilatate.Am avut probleme cu politia.Maxim, coae! Auzi si tu bazaitul? Ce par rosu avea fata aia!Sa adorm cu punga in mana.Da sa-mi pastrez pentru dimineata.De ce e soarele acolo?Iti dai seama cum ar fi pe intuneric...Ce sa fac daca n-am mai multi bani. Cauta in casa ca o sa gasesti.O sa te ascund in imprimanta.Ruptura de diploma.Trebuie sa mai am? O sa-ti para raaaaau! Tarantula nenorocita! Bob dylan. Sun pe sistem . Aud voci. Gata!

Niciun comentariu: